Możliwość przeglądania i porównywania asortymentu, dostęp do bazy inspiracji i porad, intuicyjność, nowoczesny wygląd – to tylko niektóre cechy zupełnie odmienionej strony internetowej, którą zaprezentowała największa sieć sklepów budowlano-remontowych w naszym kraju, czyli Castorama.
Nowa witryna internetowa w przejrzysty sposób przedstawia asortyment produktów dostępnych w sieci Castorama. Wszystkie prezentowane artykuły zostały przyporządkowane do jednego z czterech sektorów „Budujesz”, „Remontujesz”, „Urządzasz” i „Ogród”. Dzięki zastosowaniu tego dobrze znanego ze sklepów podziału, klienci w jeszcze bardziej intuicyjny sposób mogą wyszukiwać i przeglądać interesujące ich produkty on-line. Dodatkowo odnalezienie potrzebnych artykułów w ciągle rozbudowywanej przez firmę bazie zdjęć ułatwi wyszukiwarka produktów.„Projektując naszą nową witrynę internetową zwracaliśmy szczególną uwagę na to by była ona nowoczesna, funkcjonalna i intuicyjna w obsłudze. Jednak naszym głównym priorytetem było zwiększenie dostępu do asortymentu oferowanego przez sieć Castorama. Chcieliśmy, aby klienci przed właściwymi zakupami w sklepie, czy tymi na telefon mogli nie tylko dokładnie obejrzeć, ale również porównać wszystkie interesujące ich produkty.” – mówi Sławomir Rogowiec, Dyrektor ds. Komunikacji i Zarządzania Zmianą Castorama Polska.
Użytkownicy nowej strony internetowej Castoramy mają również dostęp do wielu innych ciekawych funkcji. Po pierwsze w łatwy sposób mogą porównywać ze sobą artykuły różnych producentów, co zdecydowanie ułatwia wybór najlepszego. Po drugie zyskują szybki dostęp do galerii ze zdjęciami wszystkich produktów podobnych do tego, którym się zainteresowali. Kolejnym godnym uwagi rozwiązaniem jest możliwość tworzenia indywidualnej listy zakupów. Można ją łatwo modyfikować, a wydrukowana na pewno skróci czas potrzebny na nabycie potrzebnych produktów w sklepie.
Źródło wiedzy i inspiracji
Oprócz prezentacji szerokiej gamy produktów dostępnych w sklepach Castorama, nowa strona internetowa firmy jest bogatym źródłem inspiracji i wiedzy na temat budowy i remontu domu. Klienci znajdą tu pokaźną bazę zdjęć prezentujących ciekawe aranżacje wnętrz w czterech stylach: klasyka, elegancja, kolor i nowoczesność. Mogą również pobrać dotychczasowe katalogi Castorama w formacie PDF. Na stronie zamieszczane są także porady ekspertów, które w przystępny sposób podpowiadają jak remontować w szybki i bezpieczny sposób.
Z odmienionej witryny Castoramy możemy przenieść się na profile firmy na Facebooku i YouTube, gdzie również publikowanych jest wiele porad i filmów instruktażowych. Ponadto, dzięki funkcjonalnemu forum, dobrze znanemu z poprzedniej wersji strony, także sami klienci między sobą mogą wymieniać się wzajemnie ciekawymi wskazówkami i spostrzeżeniami
Castorama Polska zadbała również o to, aby strona informowała o nowych produktach w ofercie, szczególnych okazjach cenowych czy nowo otwartych sklepach.
***
Firma Castorama Polska Sp. z o.o. istnieje na rynku polskim od 1994 roku. Obecnie posiada 65 sklepów (w tym 58 sklepów Castorama i 7 sklepów Brico Depot) na terenie całego kraju, o łącznej powierzchni handlowej 450 tys. m2 i zatrudnia około 10 tys. pracowników. Sklepy Castorama zajmują pierwsze miejsce w kategorii DIY („do it yourself”) w Polsce, a w 2010 roku klienci skorzystali z ich oferty przeszło 44 mln razy.
www.castorama.pl
Link do strony artykułu: https://ww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/nowa-strona-internetowa-castoramy